16 Ocak 2014 Perşembe

Güzel Dedektif

Bu filmi yıllar yıllar önce pek beğenerek izlemiştim. Geçen akşam televizyonda görünce başından kalkamadım. Çok sıcak, eğlenceli, hareketli bir komedi filmi. 

Zaten Sandra Bullock'u çok beğenerek izliyorum. Hele yine yıllar önce izlediğim Keanu Reeves'la oynadığı HIZ TUZAĞI benim için bir klasiktir...

Bu filmde Gracie Hart bir FBI ajanıdır. Bakımsız, sevimsiz, devamlı yemek yiyen biri... 


Güzellik yarışmasında terörist bir saldırı ihtimali oluşunca görevlendirilmek üzere Hart seçilir. Tabi kılık değiştirmesi  yani güzelleşmesi epeyi vakit alır. 


Sonrasında güzellik yarışmasına katılarak saldırının gerçekleşmesini engeller.


   

Eğer siz de romantik komedi tarzı filmleri seviyorsanız kaçırmayın derim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...