11 Ocak 2014 Cumartesi

Boranın Kitabı


       
       Ayşe Kulin'i çok sevmeme , Gizli Anların Yolcusu'nu çok olmasa da beğenerek okumama rağmen nedense Bora'nın kitabını okumak istememiştim. Yazın Okuma Şenliği'ne katılınca bir kitabın devamı niteliğinde olan kitap kapsamında bunu seçtim ve çok beğendim.


Bora'nın daha küçük yaşlarda köyünde ailesinden gördüğü baskıyı, sindirilmişliği, kendini farklı hissetmesini, bunun suçluluğunu yaşamasını, kuran hocasının yardımcısından uğradığı tecavüzleri, kendini kimseye (en yakınına bile) anlatamamasını, İlhami'yle karşılaşmasını, ona karşı hissettiği güzel ve içten duyguları .... Yani bu kitapta Bora'ya dair bir çok şey bulacaksınız. 

Gizli Anların Yolcusu'nu okuduysanız bunu da es geçmeyin derim...

Ayrıca 2013'de okunan, ancak paylaşılan bir kitap...

6 yorum:

  1. Bu serinin 3 kitabını da okudum ve çok beğendim.Acaba siz 3. kitap Dönüş'ü okudunuz mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Dönüş'ü de okudum, çok beğendim. Dediğim gibi Bora'nın Kitabı'nı çok merak etmediğim için onu atlayıp Dönüş'ü okumuştum. http://oykuluyasam.blogspot.com/2013/07/donus-ayse-kulin.html.. Burada da yorumlamıştım, bir göz at istersen. Sevgiler...

      Sil
  2. Ben de yeni Veda ya basladim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kitap o da... Hatta dizisi de çekildi ama kısa sürdü maalesef :(

      Sil
  3. bir kaç ay önce bende okudum gizli anların yolcusu ve bora'yı, değişik geldi ve bir çırpıda bitti, şimdi sırada dönüş var, alındı ve okunacaklar arasında sırasını bekliyor, bu arada bloğunuzu beğendim, bir çok bloğu izlemeye aldım ama sizin ki nedense biraz daha ayrıcalıklı geldi, beni çeken ne oldu henüz bilmiyorum ama, bloğunuzu sevdim. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Eminim dönüşü de çok beğeneceksin. Bu arada blogum için güzel düşünceleriniz için teşekkürler. Bizden de sevgiler...

    YanıtlaSil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...