31 Aralık 2013 Salı

ÖYKÜM'DEN 2013'ün son bombaları...

* Bu bomba çocuğumdan değil de babasından .... Çocuğumuz derhal, halbuki kelimelerini bile cümle içinde kullanabiliyor. Babası ona "gel mama yiyelim " diyor :)  (30 Aralık 2013)

* Öykü öğretmenmiş, ben öğrencisi. Bana diyor ki " Al bunlar ödevin, çok ödev verdim, uyumadan yapman lazım. hem uyursan belki kötü rüya görürsün:)" Öğretmendeki ince düşünceye bak, ben böyle olamadım... (30 Aralık 2013)

* Öykülerin okulda yaptığı çalışmayı evde de yaptık. Kime neden teşekkür edebileceğini sorduk. Bana onu yalnız bırakmadığım için, babasına okula götürdüğü için, dilek annesine evine aldığı için, öğretmenine beraber  dans ettikleri için ve arkadaşı Tuanaya onunla oynadığı için teşekkür ediyor :))) (28 Aralık 2013)

* Tartıya çıkıp tartılan Öyküden karmaşık bir cümle. "anne ben 2 8 yaşındayım, boyumu ölçtüm de:) (24 Aralık 2013)

* -Anne çok garipler di mi?
-Kimler?
-Baksana, bunlar sigara çöpü, bunlar da çöp . Çöp kutusuna atılması gerekmez miydi? (24 Aralık 2013)


* Arabada babasının koltuğuna ayakkabısıyla çıkıp kirleten Öykü'ye ne yapıyorsun, bak kirlettin koltuğu diyorum. Ben olmasaydım bunların hiçbiri başınıza gelmezdi diyo. Söylediğime söyleyeceğime pisman oldum be... (16 Aralık 2013)

* Adamımın dibi canım babam. Annemin dibi canım annem. Fatosumun dibi canım fatoşum. (12 Aralık 2013)

* Hasta oldum, Öykü gitmiyor burnumun dibinden. Her dakka, öpmek sarılmak istiyor. Az önce de gelmiş yanıma "Seni seviyorum, sen ailemin bir parçasısın" diyo. (2 Ekim 2013)

* Öykü "Anne çorba yapsana".
Hasta ben "ananen yaptı çocuğum, baban gelirken getirecek. "
Öykü "hazır çorba mı "
ben " hayır canım kendi elleriyle yaptı. "
öykü "nasıl yani, hazırsız çorba mı"
Ben :~<>]| (2 Ekim 2013)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...