5 Eylül 2013 Perşembe

Kurs Meselesi...

Öykü'm artık 4 yaşına girmek üzere... İstiyorum ki o herşeyi yapsın, herşeyi bilsin, donanımlı olsun. Spor yapsın daha sağlıklı olsun, dans etsin daha kıvrak olsun, dil bilsin, drama dersi alsın. Ama herşeyden önce tabi ki mutlu olsun...
Amacım çocuğumu yarışta gibi bi kurstan başka kursa koşturmak değil, zaten buna vicdanım da memur olarak bütçem de yetmez. Eee bir şeyler de yapalım istiyoruz madem biraz araştırdım ve Öykü'yü jimnastiğe yazdırmaya karar verdim. Spor A.Ş.'nin kursları var Ümraniye'de bir spor salonunda. Geçen haftalarda gidip yazdırmıştım ama kontenjan dolu diyip yedeklere yazmışlardı. Bu hafta da mesaj geldi, kayıt sırası size geldi diye. Bugün gidip yazdırdık, cumartesi ve pazar 1er saat olacak kurs ve 2 gün sonra başlıyor. Bakalım ben heyecanlandım, Öykü de gitmek istiyorum diyor :) Umarım memnun kalırız...

Ben elimden geleni yaparım da tek isteğim var Öykü isteye isteye gitsin bu kurslara...

2 yorum:

  1. umarim severek ve eglenerek gider oyku. bence guzel bir secim yapmissiniz; spor hem vucudu hem zihni acar ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kere gitti, memnun kaldık bakalım umarım devamı da böyle gelir...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...