5 Eylül 2013 Perşembe

Günler...

Hooop, koşsun zıplasın geçsin günler. Biz de bir yerinden tutmaya çalışalım bakalım. Geçen hafta Sercan'ımın düğünü vardı. Aman nasıl yıpratmışız, mahvetmişiz kendimizi...Ama bir yandan da nasıl eğlenmişiz, ohh kudurmuşuz, bağırmış çağırmışız...Halaylar çekildi, Ankara havaları oynandı, danslar edildi... Daha düğünün yarısında ayakkabıları attık kenara, aklı olan getirmiş babeti. Benim gibi akılsızlar da çıplak ayakla devam etti düğüne :) Neyse onu bitirdik derkeeeeennn

Pazartesi günü okul açıldı, o gün bugündür her gün okuldayım, yok sınavdı, yok kayıttı, yok plandı. Zaten düğün yorgunluğunu da atamadım, kaldıramıyorum başımı yastıktan. Pufffff...

Tabi bu arada Öykü de okula başladı. Yine aynı tempoda gidip geliyoruz. Henüz benim sabahçı mı öğlenci mi olacağım belli olmadığı için onun da okula nasıl devam edeceği belli değil...

Günler geçsin bakalım , biz de tutarız bir ucundan inşallah :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...