28 Ağustos 2013 Çarşamba

Sirena - Tricia Rayburs

Bu kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu, arkadaşım okumam için verene kadar. Ben de Okuma Şenliği'nde istediğim herhangi bir kitabı okuma kategorisinde okudum ... Heyecanlandım, meraklandım, şaşırdım.. Sonuç bana göre başarılı :)


Kitapta Winter Harbor isimli bir yazlık kasabada yazlıkları olan ve sadece yazları  gelip kalan Justine ve Vanessa isimli kızkardeşler , ayrıca sürekli olarak burada yaşayan Cabel ve Simon kardeşler var. Bu dörtlü çok iyi anlaşan bir grup, zaten Justine ve Cabel de sevgili... Bir gün Justine tehlikeli olan bir kayalıktan atlar ve ertesi gün de cesedi kıyıya vurur. Vanessa bu işte bir gariplik olduğunu düşünür. Ailesi Boston'daki evlerinde Justine'in yasını tutarken Vanessa tekrar yazlıklarına dönerek bu olayın iç yüzünü araştırmaya başlar. Bu araştırma esnasında komşunun oğlu Simon'la da yakınlaşmaya başlarlar. 

Winter Harbor'da günler geçtikçe denizde garip boğulmalar ve beklenmedik hava olayları da yaşanmaya başlar. Simon ve Vanessa'nın araştırmaları derinleştikçe Justine'in ve diğerlerinin ölümünün arkasındaki olaylar gün yüzüne çıkmaya başlar. Ve olaylar kimsenin beklemediği ve tahmin edemeyeceği yönde gelişir.

Eee ne mi olur sonunda :) He he yemezler, okuyup öğrenin bi zahmet :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...