12 Ağustos 2013 Pazartesi

Şah Mat - Mario Mazzanti

Bu kitabı okuma şenliğinden önce okumuştum , yorumlamak şimdiye kısmetmiş...


Kitabın arka kapağı der ki :

Suç psikiyatristi olarak polise destek vermekte olan Clapsin suçluların davranış profilini inceleyerek olası şüphelileri tespit etmek gibi çetin bir görevi vardır. Ancak bu sefer ortadaki cinayet hiç de basit değildir. Karşısında acımasız, kararlı, unutulmak istemeyen ve şehrin korkulu rüyası olmayı amaçlayan bir seri katil vardır. Çözüm hep avuç içinde gibidir ama bir türlü ulaşılamamaktadır, aşılan her bir basamak katilin ininin derinliklerine dalmaktan başka bir işe yaramaz.

Dr. Claps işlenen bir cinayeti çözümlerken polislere yardım etmektedir. Bu arada devamlı aklında soru işaretleri bulunmaktadır. Derken katil 2. cinayetin sinyalini verir gazeteci Greta Alfieri'ye e-posta göndererek. İşler ne polislerin, ne de Dr. Claps'ın düşündüğü yönde gelişmektedir. Bu karmaşık olayı çözmeleri uzun bir zaman alır....

Ben çok beğenerek okudum. Sonu şaşırttı beni...
Katil kim ve neden işlemiş cinayetleri ?? Bu soruları cevaplandırmak çok da kolay değil... 

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    84. takipçiniz benim.
    Bu arada çok güzel bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. Benden de sevgiler, artık takipçinim :)

    YanıtlaSil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...