5 Ağustos 2013 Pazartesi

Okuma Şenliği'ne ben de varım ...

Sevgili Pınar'ın yazar ayları etkinliğine her ay olmasa da sık sık katılıyorum. Şimdi yazar aylarının dışında bir de okuma şenliği etkinliği yaptı. Ayrıntıları görmek için buraya bir göz atın...
Amaç aşağıdaki kategorilere uygun kitaplar okumak... Asıl amaç okumayı bir nebze daha eğlenceli hale getirmek :)
Benim kitap listem aşağıdaki gibidir...
  • 5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.
Sirena - Tricia Rayburn
  • 5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara.
Geniş Zamanlar - Ayşe Kulin
  • 10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara.
Safran Sarı - İnci Aral Henüz belli değil...
  • 10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara.
Bora'nın Kitabı - Ayşe Kulin (Gizli Anların Yolcusu ve Dönüş'ü okumuştum, herhalde bunlar da seri niteliği taşır di mi?)
  • 15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara.
Düğümlere Üfleyen Kadınlar - Ece Temelkuran
  • 15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. (Dünya genelinde yasaklanmış kitaplaraburadan veya buradan bakabilirsiniz)
Suç ve Ceza - Dostoyevski
  • 20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara.
Eray Aydın - Öldürmek Güzeldir (Kendisiyle aynı okulda görev alıyorduk, şimdi müdür yardımcısı olarak başka bir okula geçti. Bir kitabı daha var . Aşk ve Zeka isimli. Yalnız bu kitap 157 sayfa, kabul olur mu ki acaba?)
  • 20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara.
     Çivisi Çıkmış Dünya - Amin Maalouf
  • 20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara. 
Julia Teyze - Mario Vargas Llosa 
  • 25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah
  • 25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara.
? Azime ismini bulmam zor herhalde ama soyadım Demir'e güveniyorum artık, yardım edebilecek var mı acaba?
  • 30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara. (Bu web sitesi size bu konuda yardımcı olabilir).
? Bunu da henüz çözemedim...

Lütfen bir göz atın ve fikirlerinizi iletin listem hakkında... Yanlışım var mı ki acep :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...