21 Ağustos 2013 Çarşamba

Çok Sinirliyim...

Bu ay Neil Gaiman'ın kitaplarını okuyoruz yazar aylarında... Geçen hafta D&R'dan Yokyer isimli kitabını almıştım ve bu akşam bitirmekti niyetim. Ta ki sonlara doğru 6 sayfanın eksik olduğunu farkedene kadar :( Nasıl ama ya, neden ama ya... Korsan mı alıyoruz kitabı?

Lise hazırlıkta yeni yeni kitap okumaya başlıyordum. Okulum da Kadıköy'de korsan cennetinde :) Öğrencilik de var malum ara ara alıyordum korsan kitap. Sonra bir gün Stephen King'in bir romanını okurken arada 10 sayfanın eksik olduğunu farkettim. O kadar kızdım  ve üzüldüm ki çok heyecanlı bir yerde kalmıştım çünkü. O gün bugündür yani ortalama 15 yıldır korsan kitap almıyorum. Şimdi daha da bilinçlendim ve kesinlikle emeğe saygı da diyorum tabi ki...

Ama şimdi başıma gelene bakın ya. Eşim hemen gitti D&R'a kapanmadan hallederim dedi. Umarım hallolur. Heyecanla bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...