25 Mayıs 2013 Cumartesi

Yeni Ay (Alacakaranlık Serisi)

Alacakaranlık serisini izlemeye devam ediyorum. 2. filmi 1.sinden daha çok sardı beni, ilkinde tanışmaları, aşık olmaları çok antipatikti :)

Bu filmde vampirlerin yanısıra bir de kurtlar çıktı meydana :) Normalde insan görünümünde , ama özel güçleri sayesinde kurda dönüşüyorlar. Bunlardan biri de Bella'nın arkadaşı Jacop ... Şu yakışıklılığa, sevimliliğe bakar mısınız lütfen ya. Edward da kimmiş dedirtmiyor mu sizce de :)


Filmi izliyorum ama hala 2 başrol oyuncusu da hiç sempatik gelmiyor bana :) 

Filmdeki en güzel kısım ise vampirlerin kan gördükleri zaman gözlerinin döndüğü an :) 
Tıpkı aşağıdaki resimde olduğu gibi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...