29 Ocak 2013 Salı

Bugün günlerden yap-boz...

Sabahtan beri bu yap-bozları yapıyoruz bozuyoruz :) Bir daha yapıyoruz. Sıkıldım galiba :))

İnekli yap-bozu durununannesi sayesinde almıştım morhipodan. Çok eğlenerek yapıyor Öykü, en sonunda da mööööö diye bittiğini anlatıyor :)

Winnie the pooh benim çok sevdiğim karakterler arasında. Öykü de çok seviyor. Bu ilk 104 parçalık yap-bozumuz olma özelliğini taşıyor. Doğumgününde kuzenim tarafından hediye gelmişti. Florasan özellikli olduğu için karanlık ortamda da parlıyor... Çok hoşuma gitti. Karanlık ortamda fotoğraflayamadım maalesef :( 

Bu da Sünger Bob'lu yapbozumuz. Parçaları çok büyük, göz açıp kapayıncaya kadar yapılıp bitiyor... 

2 yorum:

  1. Hepsi çok şirin,inekli ne güzelmiş,biz de zürafalısını almıştık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırım ben bi kaç çeşit daha, hoşumuza gitti...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...