26 Aralık 2012 Çarşamba

Çekiliş kazanmıştım yaaaa hediyelerim geldi...

bojukandperik.blogspot.com blogunun gönlü zengin sahibesi her ay çekiliş yaparak, kitaplar hediye ediyordu. Ben de kazanmaya kazanmaya katılmaya devam ediyordum. Ama Kasım ayının şanslısı ben çıktım ve 2 adet kitap hediye kazandım. ama gelen hediyelerim kitaplarla bitmedi... 
1 adet İstanbul temalı termos bardak - ki bayıldım buna, okulda kullanıcam etrafımdakileri çatlata çatlata:) 
1 adet İstanbul temalı küçük ajanda - Bu da yine bolca not defteri kullanan biri olarak çok işime yarayacak bir hediye 
1 adet de turuncu renk kalem - Eee okulla işimiz olur da, kalemlerle olmaz mı?


Nur'cum resim biraz kötü ama kusura bakma artık. Öykü bir rahat bırakmadı ki:)) Anne bunlar benim mi diyip duruyor...

8 yorum:

  1. tebrikler, çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekten çok güzeller...

      Sil
  2. iyi günlerde kullan, oku tatlım. şansın daim olsun

    YanıtlaSil
  3. Canım hediyelerin çok güzel, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, güle güle kullanacağıma eminim :)

      Sil
  4. güzel günlerde güle güle kullan canım :) termos bardağı alırken aklıma ilk gelen o oldu hemen kendime de sipariş ediyorum bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sipariş et, hele İstanbul temalı olması daha da bi güzelleştirmiş bardağı...

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...