24 Kasım 2012 Cumartesi

Tüyap Kitap Fuarı - 2

 Öykü'ye aldıklarımı diğer postumda paylaşmıştım, burada da çantamdaki diğer ürünlerden bahsedeyim. 

Bu kitaplardan ilki ablama hediyemdi, benim okuyup çok beğendiğim, ablamın da muhakkak okumasını istediğim bir kitap. Diğer ikisi ise biricik yeğenim Efe'min hediyeleri. Zamanında ve hala Çemberimde Gül Oya isimli dizinin hastasıydım. İzleyenler bilir Samed Behrengi'nin Küçük Kara Balık isimli kitabı dizide geçiyordu. Hem de çok duygusal bir şekilde... Fuarda bu kitabı gördüğümde hemen Efe'me almalıyım diye düşündüm, malum Efe'miz 3. sınıfa gidiyor ve bu kitapları okuyabilecek durumda. Zamanı gelince kızımın kitaplığında da muhakkak bulunmasını istiyorum bu kitapların. Ben de fırsat bulup bi ara okuycam :))


Kendime ise 2 tanecik kitap aldım. Birincisi Buket Uzuner'den "Su", ikincisi ise Nazan Bekiroğlu'dan "Nar Ağacı"... Nar Ağacı'nı daha aldığım gün Canan Hoca'ya verdim okuması için . Elimde kala kala Su kaldı yani:))


Son olarakta kitap fuarlarının olmazsa olmazları :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...