16 Eylül 2012 Pazar

Biten bir puzzle daha...


Bu Puzzle'ı alalı çok olmuştu, alttaki meyveliyi yapıp mutfağıma asmıştım. Sonra da kelebekten yelkenliye başlamıştım. Tabi puzzle'ımı masada yaptığım için, masa lazım olduğunda kaldır, iş bitince tekrar koy masaya derken bi gün koymayı unuttum :)) Böylece gemi yapılmış gökyüzü henüz bitmemiş olarak kalmıştı puzzle'ım, ta ki 2 gün öncesine kadar. Aklıma geldi, hemen kaldırdığım yerden geri getirip tamamladım. Çok da güzel oldu...

Çerçeveletip asmanın vakti geldi...


4 yorum:

  1. Öyle bir anlatmışsın ki şip şak yapıvermişsin gibi.Gerçekten ellerine sağlık,çok güzel bir puzzle,çok da zora benziyor:)Hayatta yapamayacağım şeylerden biri daha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şip şak olmasa da çok da zor değildi Tubacım, 1000 parçalıktı bu puzzle. Daha büyüklerini yaptım ben :)) İlgi duymadığın için yapamayacaksın gibi geliyor olabilir, bence sen bi 500lükten başla.2-3 saatte biter zaten, böylelikle sen de puzzle dünyasına adım atmış olursun.Çok da eğlenceli olacağına eminim...

      Sil
  2. Aşkım, yazmamışsın ama benim de emeğimi pas geçemezsin. :) bende çok yardım ettim. Hatırlatmak istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim paşam... sen olmasaydın bitiremezdim gerçekten:))

      Sil

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...