14 Eylül 2012 Cuma

Ateşle Oynayan Kız - film

Malum şimdi bu seriyi okuyorum, sırasıyla bi kitabını okuyup bitiriyorum, sonra hemen filmini izliyorum :) 2. kitabını bitireli bi kaç gün olmuştu filmini de bugün izledim. Yalnız ilk film olan Ejderha Dövmeli Kız'ın filmi Amerikan yapımıydı, bu İsveç yapımı. Karakterler farklı ve biraz garip geldi açıkçası. Çok donuk göründüler gözüme. Eşimle de hemfikiriz bu konuda. 3. sünü izleyeceğimiz zaman yine Amerikan yapıma döneriz herhalde :))


Yine aynı klişe sözlerimi söyliycem. Kitap daha etkileyici, ama kitapta okuduklarının üstüne filmi izlemek de fena değil. Bu filmi izlerken eşim bi kaç yerde şaşırdı bak bu da yazıyo mu kitapta, kitap bundan da bahsetmiş mi diyo. Hepsinin cevabı evetti. Hatta kitabın fazlası var eksiği yok...

Fotoğrafın sağındaki baş karakterlerden Mikael Blomkvist. Bu karakteri oynayan oyuncuyu hiç beğenmedim, yüzünde bile bi iticilik var sanki.

Soldaki karakter de Komiser Bublanski. ismini okumak çok hoşuma gitti. BUB LANS Kİ :))






Arı Kovanına Çomak Sokan Kız'da şimdi sıra... Önce kitabında sonra filminde:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...