26 Ağustos 2012 Pazar

Vee hatırla sevgili biter...

Tam 1,5 aydır güzel vakit geçirmemi sağlayan hatırla sevgili dizisini izleme serüvenim şu an itibariyle bitmiş bulunmakta. Şaka gibi 68 bölümü izleyip bitirmişim.
60'lı yıllardaki devrimi,Adnan Menderes'in asılmasını, Deniz Gezmiş ve arkadaşlarını , 80 darbesini anlatan güzel bir dizi  bence. Hatta Çemberimde Gül Oya ile birlikte favori dizilerimden... Tv de yayınlanırken de büyük bir zevkle izlemiştim, şimdi de aynı tadı aldım.

Dizinin 3 ana karakteri
Necdet, Yasemin ve Ahmet...
Necdet ve Yasemin'e duyduğum sempati kadar Ahmet'e antipati duyuyorum nedense. Belki Necdet'e göre daha soğuk oluşundandır. Belki Necdet'in daha yakışıklı oluşundan :) Bi sebebi var ya çözemedim dizi boyunca...

Okul başlamak üzere olduğuna göre ben böyle bol vakti bulup da yeni dizi izleyemem . Ömrümüz yeterse seneye yaza da Elveda Rumeli'yi izlerim artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...