6 Ağustos 2012 Pazartesi

Hatırla Sevgili

Hazır yaz gelmiş, ben bu seneki tatilimi yapmış evime dönmüşüm. Boş vakitlerimde kanallarda gezinip durmak yerine açayım da en sevdiğim dizilerden birinin tekrarını izliyim dedim. Temmuz başından beri izliye izliye 44. bölüme geldim. Çoğu gitmiş azı kalmış yani :) 


Bu dizi nasıl güzel bir dizi, nasıl etkileyici bir senaryodur bana göre. Sayesinde hem Adnan Menderes dönemindeki olaylardan, hem Deniz Gezmiş'ten, hem de 80 darbesinden haberdar oldum. İzlemeyen varsa muhakkak ama muhakkak izlemeli diyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşte ben...

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Benden merhaba.. 30 yaşlarında okumayı, gezmeyi, eğlenmeyi seven bir öğretmenim. Bir de 3,5 yaşında hayatımın Öykü'süne sahibim. Blogumda güzel vakit geçirmeniz dileğiyle...